piątek, 28 listopada 2014

Recenzja szkicownika Glamour designer Lilla Lou

Hej

Chciałabym przedstawić Wam opis tego zeszytu kreatywnego. Dodałam zdjęcia i obrysy.





Kilka pozytywnych informacji o szkicowniku Glamour :)  :

1. Ma wielkość kartki A4, dzięki temu łatwo rysuje się szczegóły.
2. Jest jednym z nowszych szkicowników.
3. Zawiera mnóstwo ciekawych projektów przykładowych.
4. Są w nim piękne, różnorodne obrysy modelek.
5. Okładka sama zachęca do kupna.
6. Bardzo interesująca tematyka.
7. Lekcja rysunku i wyjaśnienie pojęcia "ombre", "glamour".
8. Przedstawia kilka faktów z życia sławnej projektantki - Evy Minge.
9. Śliczne plakaty.
10. Niska cena

I kilka negatywnych :(   :

1. Cienkie kartki, przebijają przez nie kredki i w szczególności mazaki.
2. Łatwo się gniecie, zaginają się rogi.

Jak widać zalet jest wiele więcej niż wad :) Bardzo polecam ten szkicownik. To chyba jeden z moich ulubionych.

Parę zdjęć :



A tu wybrane przeze mnie obrysy :





I dwie moje stare prace w tym szkicowniku :


A Wy co sądzicie o tym szkicowniku ? :3
Może chcecie kolejną recenzję ?

Pozdrawiam ♥


Flora

4 komentarze:

  1. Te twoje prace są piękne♥♥♥♥!!!!!!!!!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prace cudowne! Ta pierwsza ładniejsza. Mam prośbę zajżysz na mojego nowego bloga. Jestem początkującą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwsze : dziękuję <3 Po drugie : oczywiście c:

      Usuń