sobota, 29 listopada 2014

Rysunek i ... kreatywne paznokcie :3

Hej !


To mój nowy rysunek :

Wykonałam go lekko wzorując się na obrazku z internetu. Użyłam kredek Bambino Lilla Lou. Zajęło mi to kilka godzin.
To jest taki jakby mój styl. Co sądzicie ?

A teraz coś innego ... k l o r o w e paznokcie !






Nigdy się nie maluję, paznokci też, ale tak jakoś pomalowałam (tylko u jednej ręki :P)

Są tu postacie z bajek animowanych i nie tylko :
1 - Hello Kitty 
2 - Minionek (trochę się rozmazał)
3 - Sailor Moon
4 - Jakaś świnka xd
5 - Panda :3

Moim zdaniem nie jest źle :)

Jeszcze jedno - byłam na tym etapie rejonowym konkursu wojewódzkiego (kujawsko-pomorskie) z matematyki, myślałam, że będzie trochę trudniejszy :)

To zadania :



P.S. Nie wierzę, jesteście kochani ! Blog ma już dużo ponad 700 wyświetleń :)


Pozdrawiam i dziękuję <3

Flora



1 komentarz: