sobota, 14 lutego 2015

Ferie#1 Fantasy Anime ♥


To projekt Fantasy Anime na III etap konkursu u Keyshy. Ostatnio nie zdążyłam zrobić pracy i dodałam starą ... Teraz postanowiłam od razu się za to wziąć :)
Trochę się przy nim namęczyłam, co można dostrzec  na twarzy. Ten czarny "make-up" to poprawione rozmazane piegi XD Trzeba sobie jakoś radzić ^.^
Na żywo całość wygląda dużo lepiej, ale trudno c:
Wykonanie : kredki Milan, cienkopisy, korektor. 
Czas : około 5 godzin.
Link : http://www.lillalou-teens.pl/artwork/show/id/1n7b2ga00iqin











P.S. Do każdego postu dodanego w ferie w tytule dodam #Ferie :) W ten sposób będę wiedziała ile ich napisałam w tym czasie c;

Pozdrawiam <3


1 komentarz:

  1. Masz ferie???Ja MIAŁAM dość dawno!ZAJRZYSZ NA MOJEGO NOWEGO BLOGA?
    czarodziejka-cara.blogspot.com.
    Nie ukrywam,że proszę też o kom,ponieważ jest to dla mnie bardzo ważne w 1 poście.
    Pozdarwiam,
    Manifreda.
    PS.Czekam na kolejne posty w czasie ferii :) :* :D

    OdpowiedzUsuń