poniedziałek, 9 lutego 2015

Wygląd bloga


Jestem chora i nie poszłam do szkoły, więc postanowiłam coś zrobić ...

Jak pewnie zauważyliście wygląd bloga został trochę zmieniony. Podoba Wam się ? 
Myślę, że jeszcze nie raz ulegnie podrasowaniu, ponieważ na razie szukam odpowiedniego stylu itp.

Nie mam pojęcia jakie wybierać tło :c
W internecie znalazłam ich mnóstwo, więc stwierdziłam, że skoro mi się nie przydadzą to może Wam .. ?

Oto ciekawe tła, których nie wykorzystałam  :



















Komuś przydał się ten post ? :)

Pozdrawiam

Flora

P.S. Na forum Lilla Lou trwa głosowanie na Projektantkę Miesiąca - http://forum.lillalou.pl/viewtopic.php?f=48&t=912 
Ja już głosowałam, a Wy ? ^.^


1 komentarz:

  1. W poprzedniej pm głosowałam na Ciebię, a teraz jest trochę trudniej.

    OdpowiedzUsuń