piątek, 1 maja 2015

Urodziny & nagrody ~ post spóźniony o tydzień


Jak może wiecie 23 kwietnia były moje 13 urodziny :) Dostałam od rodziców bukiet róż, piżamę i kilka ubrań, jeszcze babcia dała mi kartkę i pieniądze :) Oprócz takich prezentów były jeszcze inne...

W piątek 24 kwietnia byłam na konkursie wiedzowym o plastyce "Podróże Plastyczne" w Galerii Sztuki Współczesnej we Włocławku. Brały w nim udział 4 zespoły dwuosobowe z różnych szkół. Ja byłam razem z dziewczyną z innej klasy szóstej. Część zadań była w formie zabaw np. ułożenie puzzli, na których przedstawiony był obraz i określenie jego tematyki (w danym czasie). Miałyśmy też uzupełnić kartę pracy (kilka zadań Prawda/Fałsz, parę obrazów (nazwa i autor) i pomnik (gdzie się znajduje). Większość pytań była zadawana ustnie i tak też trzeba było odpowiadać... jak ja tego nie lubię (i to przed komisją ;_; ?!) xD Zawsze się wstydzę, ale dałam radę. Musiałam, bo dziewczyna, z którą byłam w zespole, wstydziła się jeszcze bardziej. Jakoś się udało ^^ Najbardziej ich zadziwiłam jak było pytanie o artystach z Włocławka, bo inne drużyny w ogóle tego nie wiedziały :) W końcu wyszło na to, że straciłyśmy tylko kilka punktów i zajęłyśmy I miejsce. Jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa. Pani była z nas dumna i mamy zapewnione 6 na koniec roku ^^ A... nagrody... c: Dla szkoły : duża sztaluga, wyposażenie (typu kredki, farby bloki) na kółko i ogólnie plastykę :P 

A dla każdej z nas :   

1. Dyplom
2. Mała sztaluga
3. Notes na kołowrotku
4. Książka "Historia krain i miejsc legendarnych"
5. Ołówki (2h, h, hb, b, b2) firmy ErichKrause"
6. Gumka do ścierania "Milan"
7. Marker

Po powrocie do domu, tata powiedział, że przyszła do mnie paczka...
To była nagroda z TOP Model ^^ 

Szkicownik zawiera :

- 24 obrysy
- 2 arkusze naklejek
- 2 szablony
- 6 dwustronnych kartek we wzorki
- 6 przykładowych projektów
Te nagrody są świetnymi prezentami urodzinowymi, jestem z nich bardzo zadowolona ^^
Pozdrawiam 




P.S. Przepraszam za to, że dawno mnie nie było :c

1 komentarz: