wtorek, 16 czerwca 2015

Projekty... dużo projektów :3

! PRZEPRASZAM, PRZEPRASZAM, PRZEPRASZAM !

Wiem, że znowu baardzo dawno mnie nie było, jak tylko zaczną się wakacje, postaram się nadrobić c: Nie chcę nawet wspominać o blogu LL ;-; 

Koniec marudzenia ! Przechodzę do tematu posta...

Projekt nr 1 ~ Ciel

Zrobiłam to już jakiś czas temu, ale dodałam dopiero teraz. To moja pierwsza próba malowania w stylu anime :> Chyba nie tag źle :P 


Projekt nr 2 ~ Red Carpet I

Strój na czerwony dywan... na MP Lilla Lou. Górę zrobiłam z nitek. To było bardzo męczące xD Ale po kilku dniach w końcu skończyłam :>


Projekt nr 3 ~ Red Carpet II

Kolejny projekt na MP. Zrobiłam go w ostatniej chwili i dodałam jakoś o 23.50 xD Nawet mi się podoba zważając na to, że odrobinkę się spieszyłam.


Link : http://www.lillalou-teens.pl/artwork/show/id/7gi4leeeebink8

Na dzisiaj kończę... Paaa :*

1 komentarz:

  1. Ale śliczne projekty. Najbardziej podoba mi się ten pierwszy ^^
    http://kolejnylevel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń