sobota, 31 stycznia 2015

Imieninowe niespodzianki - prezenty i ... c:

♥ Hej ♥

Wczoraj (30.01) miałam imieniny :) Nie myślałam, że dostanę tyle prezentów ! <3 A do tego te miłe niespodzianki ... :)

Bez dłuższych wstępów :

 - Prezenciki od rodziny <3




1. Kredki "Milan" 36 kolorów.





- Mają żywe kolory
- Nie łamią się
- Łatwo się nimi rysuje
- Ładne i różnorodne odcienie
- Można je dostać za nie za wysoką cenę



2. Trzy książki serii "Rywalki".


- Bardzo ładne okładki
- Książki wydają się ciekawe c;
- Ostatnio dużo osób je poleca
(W sumie za dużo nie mogę o nich napisać, bo jeszcze nawet nie zaczęłam)


3. Książka "Gwiazd naszych wina".


- Nie mogę napisać nic więcej niż przy tamtych książkach ;P


4. Notes


- Śliczny kolor :3
- Można go wszędzie zabrać


Niespodzianka ...

- Akurat tego dnia przyszła paczka z nagrodą z konkursów "Winter Dreams" i
 "Androgenic Look" ! :)



1. Śliczny dyplom.



2. Kuferek.





3. Szkicownik "FEROSH (ANNA HALAREWICZ)"





4. "LILLA LOU DREAMS"



Dostałam moje wymarzone szkicowniki <3 Bardzo dziękuję Lilla Lou.

Jeśli chciałybyście recenzję któregoś przedmiotu, proszę piszcie śmiało :)


Ja chciałabym jeszcze bardzo podziękować wszystkim, którzy głosowali na mnie na PM. Pierwszy raz mam szansę wygrać :)



Trochę długi wyszedł ten post ;)
Pozdrawiam <3
 Flora



4 komentarze:

  1. Fajny prost I najlepszego z okazji imienin ;) Mam nadzieję, że to ty zostaniesz projektantką miesiąca, jesteś mega utalentowana,a Twoje projekty są dopracowane w każdym calu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej ! Dziękuję c:
      P.S. Twoje projekty też są cudowne ^.^

      Usuń
  2. Wszystkiego najlepszego! Głosowałam na Ciebie w PM. Poproszę recenzję Ferosh.
    Pozdrowienia dla ciebie( zazdroszczę prezentów).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ Na pewno zrobię dla Ciebie recenzję już niebawem :) A prezenty ... pierwszy raz tyle dostałam :o
      Pozdrawiam ^.^

      Usuń