wtorek, 27 stycznia 2015

Zmiany ?

Hej 

Ostatnio jakoś w ogóle nie mam nastroju ;c Nie wiem czemu ... Przepraszam za takie przerwy na blogu, naprawdę staram się jak tylko mogę (prowadzenie go to jedna z najprzyjemniejszych rzeczy)... Mam bardzo dużo na głowie - szkoła, zajęcia dodatkowe, lekcje i najgorsze ... konkursy. Dlaczego najgorsze ? Dlatego, że jest ich tyle - np. w tym tygodniu jeszcze 3 ! Mogę Wam wymienić (jeśli ktoś to przeczyta w całości, jestem pod wrażeniem) ...

I)  28.01 - Konkurs z j. angielskiego, o którym dowiedziałam się dzisiaj.
II) 30.01 - Konkurs z j. polskiego.
III)31.01 - Konkurs Przedmiotowy (etap wojewódzki) z matematyki.
IV)07.02 - Konkurs Przedmiotowy (etap wojewódzki) z j.polskiego.
V) 07.02 - Konkurs z matematyki "Liga Zadaniowa"(tylko 1,5h po wyżej wymienionym >.<).
VI)12.02 - Konkurs z j. angielskiego (etap szkolny).
VII)07.02 - Konkurs Przedmiotowy (etap wojewódzki) z przyrody.
VIII) Konkursy plastyczne (szkolne i poza szkolne) i występy chóru.


Jak widać troszkę się wpakowałam. Nauczyciele chyba próbują mnie rozerwać XD
Dobra nie będę Wam dalej opowiadać, bo zanudzę na śmierć ;P Każdy musi się czasem wyżalić i sobie pomarudzić ... Przestaję narzekać od teraz ! ;3


Przejdźmy do tematu posta ...


"Zmiany ?" - zastanawiam się czy nie zmienić czegoś w tym blogu. Ostatnio troszkę spada aktywność. 
Może Wam się znudził ? Chcecie jakiś zmian ? Bardziej różnorodnych postów ? 
Więcej rysunków ? A może czegoś zupełnie innego ?
Pomóżcie mi, proszę. Postaram się spełnić wszystkie prośby (które możecie pisać w komentarzach).





Teraz chciałabym dać powód do radości ... ŚNIEŻEK !!! Może nie ma go zbyt wiele, ale jest.
Przynajmniej u mnie, a u Was ? 













I tak na koniec, na miły wieczór (lub dzień) kilka wesołych gif'ów i zdjęć ^.^ :


















Trzymajcie się ciepło !



Flora

1 komentarz:

  1. Aktywności jest mało, bo żadko dodajesz posty. Ja patrzę, tylko jak jest nowy.

    OdpowiedzUsuń