sobota, 24 stycznia 2015

LA i Konkurs "Selfie"

Hej c:

Ponownie zostałam nominowana do LA <3 Z chęcią odpowiem na pytania, ale nie będę nikogo nominować.


1. Truskawka13 

1. Co cię inspiruje?
- Wszystko c: Od stylizacji ludzi na ulicy do przedmiotów codziennego użytku <3

2. Twoja największa pasja?
- RYSOWANIE.



3. Wolisz taniec, czy śpiew ?
- To i to, ale śpiewanie chyba wychodzi mi lepiej c;

4. Masz ulubiony film, jeśli tak to jaki?
- Lubię filmy animowane, najciekawsze według mnie to "Wielka Szóstka" i "Kraina Lodu".



5. Jaki jest twój styl?
- Różny : raz elegancki, raz sportowy. Zwykle w pastelowych odcieniach ♥

6. Lubisz zwierzęta?
- Bardzo !



7. Co do cb najbardziej pasuje delikatność czy nieustępliwość?
- Bardziej delikatność.

8. Co sprawia, że robi ci sie wesoło?
- Rysowanie, muzyka.

9. Jakie jest twoje największe marzenie?
- Chciałabym zostać projektantką mody.



10. Kto jest dla cb największym autorytetem?
- Często przyglądam się projektantkom z LL. Nie mam chyba jakiegoś największego 
autorytetu/idola.

11. Jakie święto najbardziej lubisz?
- Święta Bożego Narodzenia c;





1.Kiedy narysowałaś swój pierwszy rysunek i czy byłaś z niego zadowolona ?
- "Rysowałam" jak miałam około roczek. Chyba od zawsze to lubiłam ;) Nie pamiętam za bardzo XD

2. Ludzie którzy Cię inspirują to...
- Projektantki z LL, projektanci, osoby w szkole czy na ulicy (ich ubrania).

3. Wolisz spędzić popołudnie z książką w ręku czy wybrać się do kina ?
- To zależy od dnia ... i książki c;

4. Twoje marzenie to...
Zostać w przyszłości projektantką mody ... chciałabym też jeździć konno.
5, Jesteś osobą ambitną czy wolisz iść na łatwiznę ?
- Raczej ambitną.

6. Komu byś powierzyła swoje sekrety?
- Przyjaciółce, ale takiej PRAWDZIWEJ :/

7. Czy Twoi przyjaciele wiedzą jaka jesteś naprawdę czy wciąż ich zaskakujesz?
-  Wszyscy chyba wiedzą jaka jestem.

8. Ulubione zwierze .
-Kocham wszystkie zwierzęta. Nie umiem wybrać jednego.

9. Lektura szkolna ,którą przeczytałaś o która zapadła Ci najbardziej w pamięć .
- Bardzo spodobała mi się lektura ( z 5 klasy) : "Opowieści z Narnii - Lew, Czarownica i Stara Szafa"... Najgorsze było to, że przeczytałam ją miesiąc przed omawianiem, a że pytania były bardzo szczegółowe ... :P


10. Jesteś osobą ,która musi być w centrum uwagi czy raczej stać gdzieś na uboczu ? :
- Wolę stać na uboczu, nie lubię jak wszyscy na mnie patrzą >.<


11. Twój ulubiony film  lub książka to..
- Lubię oglądać (jak pisałam wcześniej)  filmy animowane typu "Kraina Lodu" czy "Wielka Szóstka". Książki nie umiem wybrać.



To by było na tyle ... Dziękuję jeśli ktoś to przeczytał :) Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam c;


Teraz zupełnie coś innego :) 

NOWY KONKURS NA LILLA LOU


Selfie dotarło także do nas! Jedyną różnicą jest fakt, że nasze selfie jest niezwykle wyjątkowe, ponieważ zostaaaało NARYSOWANE! :) Na konkursowym selfie możecie zobaczyć jak wyglądają Marta i Ilona - dziewczyny, z którymi najczęściej piszecie i kontaktujecie się na Lilla Lou. :)
ZADANIE KONKURSOWE: Narysuj siebie!
Czekają na Was najnowsze zeszyty Lilla Lou Dreams i Lilla Lou Street oraz akcesoria! :)
Daj się poznać innym Lilla Girls! :)
 Macie czas do 12 lutego do końca dnia (23.59). 
 Pod uwagę brane są:
- pomysłowość
- jakość projektu, staranność
- głosy
- pozytywne komentarze
Kilka cudownych projektów :
Selfie by Ilona

Selfie by Marta
 

JulaLou
Kamola
SarawiStudio
Keysha
♥Emma♥

MoniaMaj



Catty Night
Lia



















Ja jeszcze nie zrobiłam projektu z powodu braku czasu ;c 


A ! Muszę Wam BARDZO podziękować za tyle głosów i komentarzy pod pracami na konkurs "Winter Dreams". To dzięki WAM zdobyłam (pierwszy raz) I miejsce ! 

Dziękuję jeszcze raz i pozdrawiam !

Flora

2 komentarze:

  1. Ja oddaję na Ciebie głos jeśli chodzi o projektantkę miesiąca i gratuluję I miejsca.

    OdpowiedzUsuń