wtorek, 6 stycznia 2015

Liebster Award ~ coś o mnie c:

♥ Hej ♥

Mój blog został nominowany do LA przez blogi : najlepsze-z-najlepszychnelomoda, frdesignstudiomy-passion-by-manifreda  :)
Poza tym jeszcze olcia-projektuje nominowała mnie na blogu Lilla Lou, odpowiedzi na pytania udzielę jednak tutaj.
Dziękuję za wybranie :3 

Co właściwie oznacza Liebster Award ?
"Liebster Award (LA) to nominacja od innego blogera, blogerki. Jest ona swego rodzaju uznaniem za ciekawego, dobrze poprowadzonego bloga. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań zadanych przez osobę, która cię nominowała, a następnie nominować kolejne 11 blogów i zadać pytania autorom. Nie można nominować bloga, który wyróżnił ciebie."


1. "Najlepsze z najlepszych" :
(Pytania na szaro, moje odpowiedzi na różowo:)

1. Jaki jest Twój ulubiony szkicownik?
Ciężko wybrać jeden.. ale jak już muszę to chyba "Glamour" Lilla Lou.
2. Co wolisz: Lilla Lou czy Top Model?
Raczej Lilla Lou c: Jakoś bardziej podobają mi się modelki w szkicownikach, cena jest niższa i można łatwiej je dostać. Poza tym te nowe zeszyty są cudowne ♥ 
3. Ile masz ulubionych projektantek?
Za dużo żeby wymieniać ;) Na pewno ponad 10.
4. Co wolisz: Boże Narodzenie czy Wielkanoc?
Boże Narodzenie.
5. Co lubisz najbardziej jeść?
Owoce ♥ W szczególności kwaśne.
6. Wolisz maliny czy jagody?
Kocham WSZYSTKIE owocki :3 Nie potrafię wybrać.
7. Widziałaś kiedyś lisa?
Nie :o
8. Mieszkasz w mieście czy na wsi?
W mieście.
9. Jaki jest Twój ulubiony sport?
Od niedawna tańczę. Bardzo mi się to podoba.
10. Lubisz oglądać skoki narciarskie?
Nawet.
11. Jak długo zajmuje Ci projekt?
Różnie, zwykle około 5 godzin. Czasem jak się wezmę i baardzo postaram to nawet cały dzień (lub więcej).

2. "Nelomoda" :

1. Jak jest Twoja ulubiona projektantka z LLT?
Jedna ? Nie umiem stwierdzić :c
2. Co spowodowało, że założyłaś bloga?
Założyłam go niedługo po zaproszeniu Lilla Lou do współtworzenia bloga, ponieważ bardzo spodobało mi się tworzenie tutoriali :)
3. Czy pisząc swojego bloga kimś albo czymś się inspirujesz?
Przyglądam się blogerkom, które są bardziej zaawansowane ode mnie, bym mogła jakoś udoskonalić mojego bloga c:
4. Wolisz oglądać telewizję, czy spędzać czas przy komputerze?
Raczej spędzać czas przy komputerze, bo w telewizji nie ma Lilla Lou ^.^
To nie znaczy, że nie lubię oglądać filmów czy programów o modzie :3
5. Czy uprawiasz jakiś sport? Jeśli tak, to jaki?
Od niedawna tańczę :)
6. Czy wiążesz swoją przyszłość z projektowaniem?
Tak, bardzo chciałabym zostać projektantką mody ♥
7. Jaką sławną osobę chciałabyś spotkać najbardziej?
Nie wiem :/ Może jakiegoś projektanta .. ? 
8. Czy lubisz czytać? Jaka jest Twoja ulubiona książka?
Lubię, ale nie z przymusu (lektur) :c Wolę czytać książki wybrane przeze mnie. Nie mam ulubionej.
9. Na czym ostatnio byłaś w kinie? Czy spodobał Ci się ten film?
Na filmie animowanym "Wielka szóstka". Był wspaniały ! Czasem wywoływał burzę śmiechu, czasem wzruszał do łez c: Wszystkim bardzo polecam.
10. Jak często bierzesz udział w konkursach organizowanych przez LLT lub blogi o tej tematyce?
Na portalu LillaLou-teens biorę udział prawie we wszystkich konkursach. Na blogach tylko jak mam czas .. a to się ostatnio zdarza coraz rzadziej :(
11. Czy zorganizowałaś już jakiś konkurs na Twoim blogu?
Nie, ale właśnie nad tym myślę :3

3. "Frdesignstudio" :

1. Jaki kolor najbardziej lubisz?
Różowy , biały i wszystkie pastele.
2. Chciałabyś być starsza lub młodsza?
Taka jak jestem :3
3. Dobrze się uczysz?
Jestem kujonkiem >.<
4. Jakie jest Twoje ulubione zwierze?
Lubię wszystkie ♥
 5. Wolisz Emo czy Kawaii?
Kawaii. 
6. Czy masz rodzeństwo?
Młodszą siostrę - Dominikę.
7. Kto jest Twoją ulubioną projektantką?
Nie da się wybrać jednej ! :c
8. Jaka jest najbardziej szalona rzecz jaką zrobiłaś?
Razem z siostrą tańczyłam cały dzień do piosenek (około 40) z "Just Dance 2014" To jest takie średnio "szalone", ale trudno xd
9. Wolisz sukienkę czy spodnie?
To i to <3
10. Lubisz muffinki?
Uwielbiam ! ♥♥♥
11. Masz własne zwierzątko?
Dwie świnki morskie :3

4. "My passion by Manifreda" :

1.Jaki jest twój ulubiony szkicownik?
Ciężko wybrać jeden.. ale jak już muszę to chyba "Glamour" Lilla Lou.
2.Jaki jest twój ulubiony sport?

Od niedawna tańczę. Bardzo mi się to podoba.
3.Ile zajmuję ci rysowanie projektu?
Różnie, zwykle około 5 godzin. Czasem jak się wezmę i baardzo postaram to nawet cały dzień (lub więcej).
4.Jaki jest twój ulubiony blog?
Jeden .. ? Jest ich tak dużo. Może ... princess-diaries-dampirka1310.
5.Wolisz truskawki czy maliny?

Kocham wszystkie owoce ^.^ Ale w tym przypadku maliny.
6.Jaka jest twoja ulubiona projektantka?

I znowu takie trudne pytanie >.< Nie umiem wybrać tylko jednej.

5. "Olcia-projektuje"

1. Ulubiony serial?
Na razie - anime "Sailor Moon - crystal"
2. Lubisz bloga Olcia Projektuje?
Jasne ♥
3. Masz imię zaczynające się na literę A.
Nie.
4. Twoi najlepsi przyjaciele?
Nie mam :'c
5. Lubisz rysować?
Lubię .. ? Uwielbiam ! <3
6. Malujesz sobie paznokcie?
Nie... no może raz na rok ;) np. na Święta.

Ja nominuję :

  1. http://my-passion-lillalou.blogspot.com/
  2. http://projektantka123.blogspot.com/
  3. http://maniusialillalou.blogspot.com/
  4. http://www.magic--studio.blogspot.com/
  5. http://lillalou-i-topmodel-by-nicole9.blogspot.com/
  6. http://123lilllalou.blogspot.com/
  7. http://top-model-by-mairim505.blogspot.com/
  8. http://princess-diaries-dampirka1310.blogspot.com/
  9. http://moja-pasja-agata.blogspot.com/
  10. http://www.sarawistudio.pl/
  11. http://blogiulubione.blogspot.com/
To pytania, na które odpowiadacie (jak ktoś nie chce, nie musi:) :

1. Lubisz rysować ?
2. Co najczęściej robisz w wolnym czasie ?
3. Wolisz czytać książki czy oglądać filmy ?
4. Kim chcesz zostać w przyszłości ?
5. Jakie jest Twoje największe marzenie ?
6. Na wakacje wolałabyś pojechać w góry czy nad morze ?
7. Jaką muzykę lubisz najbardziej ?
8. Wyobraź sobie, że jedziesz na bezludną wyspę. Możesz wziąć ze sobą tylko jedną rzecz. Co to będzie ?
9. Jak jesteś teraz ubrana ?
10. Co Cię skłoniło do założenia bloga ?
11. Kto jest Twoim największym idolem ?

Pozdrawiam ♥

Flora



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz