piątek, 9 stycznia 2015

Rysunki - podsumowanie tygodnia :)

Hej ! 

Przedstawiam podsumowanie tygodnia (nie zrobiłam zbyt dużo rysunków), ale trudno xd 

1. Komiks "Zamknięta w książce"na plastykę :
Jest to mój pierwszy komiks w życiu. Przedstawia historię dziewczyny, która na chwilę przeniosła się do świata książki.
Wykonanie :
- kredki Progresso Koh-I-Noor 24 szt, cienkopis, mazak
- około 10 godzin (nie liczyłam)

2. Rysunek a'la anime ;) :
Rysowany na przyrodzie. Tak sobie chciałam poćwiczyć, choć nie bardzo znam się na stylu anime.




Wykonanie :
- cienkopis, ołówek, kredki Astra
- około 15-20 minut

3. Projekt "Łabędzi puch".
To najważniejszy punkt posta c: Rysunek miał być podziękowaniem za ponad 1600 wyświetleń ! Na prawdę DZIĘKUJĘ <3 No dobra to coś więcej o rysunku ... Zrobiłam go tym razem na historii :P Przedstawia projekt - suknię, która mi przypomina pióra. 


Wykonanie :
- długopis, korektor
- około 40 minut

Wszystko jest niewzorowane :)

Poza rysunkami, wczoraj ponownie zmieniłam wygląd bloga. Mam nadzieję, że podoba Wam się ^.^

A dzisiaj dowiedziałam się, że otrzymałam wyróżnienie w konkursie na portalu Ferosh.pl




Pozdrawiam serdecznie !





2 komentarze: