piątek, 27 lutego 2015

Ferie #10 Projekty TOPModel i prezent od siostry c:


Projekt 1 - "Królowa Kier" na konkurs "Carnival Queen" (zagraniczne TOPModel)

Wykonanie : kredki Bic i Lyra, korektor

Czas : około 6 godzin

Rysunek przedstawia moją wersję Królowej Kier :3
Chyba niestety nie zatwierdzili go :c












Projekt 2 - "Przyjęcie na jachcie" (na konkurs z gazetki)

Wykonanie : kredki Colorino, brokat, korektor

Wysłałam już jakiś czas temu.

Na żywo wygląda lepiej ... jeszcze przed wysłaniem trochę go poprawiałam.

Nie wiem czy pasuje do tematu, ale taka była moja wizja ^-^





I tadam ! Rysunek mojej młodszej (9-letniej) siostry dla mnie ^-^
Czy to nie jest słodkie ? :3



Jeśli chcecie zobaczyć więcej jej prac, możecie wejść tu : http://www.lillalou.pl/galerie/galeria-uzytkownika,10855,najnowsze-prace,1.html

Pozdrawiam :)

1 komentarz:

  1. Cudo te twoje prace! Twoja siostra w twoim wieku będzie pięknierysować.

    OdpowiedzUsuń