poniedziałek, 2 marca 2015

Ferie, ferie i po feriach ... ~ podsumowanie ♥


Dzisiaj podsumowanie tych pięknych dwóch tygodni wolnego ^-^

Narysowałam 2 projekty Lilla Lou + jeden zaczęłam ( na razie go nie pokażę c; ) :



Wykonałam 2 projekty Ferosh :




Zrobiłam 2 projekty TOPModel :



Myślę, że co do ilości, projektów jest sporo :)

Jestem na siebie obrażona, że zapomniałam zrobić tutorialu ! Przecież miało ich być więcej na blogu ...

Dobra, ale nie o tym teraz ... Mój "ranking" :

The Best Project :


Moim zdaniem ten jest najlepszy, ponieważ podobają mi się włosy. Jest też trochę inny niż reszta .... no nie wiem po prostu mi się podoba ;)

The Worst Project : 


Wiadomo czemu mi się nie podoba, poświęciłam na niego post ... To tło naprawdę jest przesadzone :/


Rysunek u koleżanki na szybko :

Proporcje leżą, ale co tam :P



A, nie zapomnijmy o rysunkach ołówkiem :



Według mnie oba są OK, zważając na to, że to pierwsze rysunki ołówkiem ^-^



Więc ... myślę, że to były pracowite ferie c:

Muszę tylko jakoś nadrobić te tutoriale, nie wiem jak, ale się postaram :)

Ogólnie podczas tych dwóch tygodni dodałam 10 postów, jak dla mnie to dużo.

Podobało Wam się takie podsumowanie ?

Pozdrawiam

6 komentarzy:

  1. Dobrze, że zrobiłaś podsumowanie. Czekam na tutorial. Purple

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że nie będziesz czekać długo ;)

      Usuń
  2. Fajnie spędziłaś ferie u mnie jeśli chodzi o rysunki z feri to mam ich 2 :( . Fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, oj tam :) To przecież zawsze coś c: I dziękuję ♥♥♥

      Usuń
  3. Ja już dawno zapomniałam o feriach. Mazowieckie miało na początku ;) Bardzo ładne prace!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kujawsko-pomorskie na końcu c; Dziękuję ♥

      Usuń