sobota, 28 marca 2015

LA ~ coś o mnie po raz któryś tam ... ;P


Ostatnio na bogach znowu krąży LA :) Odpowiem na pytania w tym poście, mam nadzieję, że się nie zanudzicie :D


1. Lubisz swojego bloga, jesteś z niego zadowolona? Co chciałabyś zmienić?

- Po zmianie wyglądu jestem zadowolona, ale chciałabym mieć czas na więcej postów, bo robię duże przerwy :c

2. Jaka jest twoja ulubiona potrawa?

- Hmm ... nie wiem :P

3. Jakie jest twoje główne zainteresowanie? Jest związane z blogiem?

- Mam dużo zainteresowań, ale główne to plastyka (rysowanie, projektowanie, malarstwo), dzięki nim założyłam bloga, więc tak, jest związane  c:

4. Lody, czy gofry?

- Ojejku ! Nie mam pojęcia :o Chociaż, może jednak .. lody (?) ;)

5. Wolisz "street look", czy dziewczęce, słodkie ciuchy?

- Ja wolę ubierać się w dziewczęce ciuchy, według mnie są fajne ^-^ Jednak Street Look też jest ciekawy, po prostu na innych.


6. W jakim świecie ( z książek) chciałabyś żyć? Kogo chciałabyś tam poznać?

- Chciałabym żyć w świecie fantasy i poznać tam jednorożca ♥ (nie wiem czy to jest w jakiejś książce)

7. Cecha, którą najbardziej w sobie cenisz (charakter).

- Wrażliwość (?)

8. Czy chciałabyś w sobie coś zmienić? Jeśli tak, co?

- Chciałabym czasem być mniej leniwa.

9. Wymarzona praca.

- Projektantka mody, artystka ... coś w tym kierunku ;P

10. Ulubione zwierzę.

- Nie da się wybrać jednego.

11. Czy masz ulubioną książkę, serię? Jeżeli tak, jaką?

- Bardzo lubię "Atramentowe Serce" - Cornelia Funce i "Juniper Berry i Tajemnicze Drzewo" - M.P. Kozlowsky




1. Od kiedy zaczęłaś przygodę z Lilla Lou?

- Trzy lata temu, kiedy tylko pojawiło się w kioskach w moim mieście, dostałam szkicownik "Fashion" - ten najstarszy, od mamy ♥


2. Ile masz szkicowników LL?

- Nie chce mi się liczyć :c Około 25-30

3. Jaki jest Twój ulubiony szkicownik?

- Najnowsze : Kawaii, Romantic, Haute Couture oraz Dreams i Glamour ;)

4. Inspirujesz się pracami innych, czy po prostu bierzesz pomysły z głowy? A może to i to?

- Raz to, raz to.

5. Jakich przyborów używasz do rysowania?

- Kredek (Milan, Progresso, Mondeluz, Bambino, Lyra, Bic, Astra, Colorino, suche pastele KIN, Pastele Pentel), ostatnio też farb, cienkopisów, mazaków, korektora, a także : wstążeczek, tasiemek cekinów, gazet, brokatu itp.


6. Jakie jest Twoje hobby?

- Rysowanie, projektowanie, śpiew, taniec, matematyka, fotografia ;)

7. Skąd przyszedł Ci pomysł, że by założyć własnego bloga?

- Obserwowałam blogi innych i pomyślałam, czemu ja też nie mogę go mieć ? :)

8. Jesteś zadowolona ze swojego bloga?

- Po zmianie wyglądu - tak

9. Wolisz Lilla Lou czy Top Model?

- Zależy, ostatnio też coś tam porysowałam w TOPModel, ale częściej projektuję w Lilla Lou.

10. Lubisz słuchać muzyki? Jak tak, to jakiego gatunku?

- Lubię słuchać wszystkiego (oprócz Disco Polo xd)

11. Jakie projektantki z LL są dla Ciebie wzorem do naśladowania?

- Dużo ich jest, np. Moniamaj, JulaLou, Dampirka1310, Ayris10, Rebecca, Anulak, Sarawi... tak naprawdę każda dziewczyna ma w sobie coś godnego naśladowania :)

Dziękuję Wam bardzo za nominacje c: 

Nie obraźcie się, ale nikogo nie nominuję, bo ostatnio chyba tylko jedna osoba odpowiedziała :c

Pozdrawiam ♥

4 komentarze: