środa, 1 kwietnia 2015

MY PROJECTS ~ "Spring 2015"


Ostatnio przez brak czasu trochę zaniedbuję bloga... wiecie, że właśnie piszę 50 post ?!
To już coś :')
Dzisiaj dwa najnowsze projekty - "Spring 2015"

I rysunek miał polecieć na konkurs "Spring" na LillaLou-teens, ale się spóźniłam :/ 

Sam projekt był robiony na szybko (bo chciałam zdążyć), więc średnio mi się podoba, ale uważam, że skóra i włosy wyszły wyjątkowo ładnie :D 

Wykonanie : Kredki - Bic ( dziękuję Dominice (mojej siostrze), która mi je pożyczyła ZNOWU 
Emotikon tongue ), Astra, Colorino i korektor



http://www.ferosh.pl/artwork/show/id/g1l5p1e0399l0m
Tę pracę zrobiłam na urodziny mojej mamy, dodałam ją również na konkurs "Spring Girl" na Ferosh.pl :)

To mój pierwszy projekt farbami, więc myślę, że wyszło okej :) Przynajmniej mi się podoba c;

Wykonanie : Farby Akwarelowe (Astra i jakieś bezimienne z Kubusia Puchatka xd) i kredki (Progresso i Bambino)



Mogę się pochwalić, że ten rysunek zajął III miejsce : 




Tak w ogóle życzę wszystkim udanych Świąt ! (być może jeszcze napiszę kilka postów w przerwie świątecznej) :) :) :)


Pozdrawiam ♥☻



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz