poniedziałek, 16 marca 2015

Mistrzostwa projektowania Lilla Lou ~ my project



To mój projekt na konkurs "Mistrzostwa Projektowania Lilla Lou" etap I.
Robiłam go ponad 3 tygodnie o.O Ale myślę, że się opłaciło. W sumie nie jestem tylko pewna czy to jest Glam Rock :P
Moja koncepcja polega na tym, że modelki (czyli gwiazdy rocka) miały się unieść do gwiazd ....
Najbardziej męczące okazało się tło. To jest drugie, bo pierwsze w ogóle nie grało z projektem. Teraz jest o wiele lepiej ^-^
Hmm... oczywiście skaner trochę uciął projekt, ale może nikt nie zauważy (?) ;3
Wykonanie : 
kredki : Bambino, Lyra, Bic
farby (do tła)
korektor
papierek po cukierku
srebrna folia
naklejka - gwiazdka


Tak przy okazji słówko o tych Mistrzostwach :
(Nie pamiętam czy już to pisałam :D)
Nie bardzo się znam na tym stylu, ale ciii :3



MISTRZOSTWA PROJEKTOWANIA EDYCJA II - 2015
To już druga edycja MISTRZOSTW PROJEKTOWANIA, których organizatorkami są projektantki Lilla Lou!
 ZADANIE KONKURSOWE:
Stwórz wymarzoną stylizację (Glam Rock) i weź udział w Mistrzostwach projektowania. Wykorzystaj kredki, flamastry, farby oraz inne znalezione w domu przedmioty: wstążki, cekiny, brokat czy kolorowe magazyny. Nie możemy doczekać się prac pełnych ciekawych scenerii! 
Inspiracje : 










Pozdrawiam :*



2 komentarze:

  1. Praca jest świetna! Już na nią zagłosowałam.
    PS: Kiedy na Twoim blogu będzie jakiś konkurs?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie postanowiłam nie robić, bo na innych blogach jest ich mnóstwo :/ Jakby wziąć same organizowane przez LL i TM to już 4 ... a na blogach to np. Catty Night, Nelusia, Keysha, Paullik i Pinki_Yay. Jak "gorączka" konkursowa ucichnie, postaram się coś zorganizować. Przepraszam Cię, bo już wcześniej się o to pytałaś i nie zrobiłam :c

      Usuń