niedziela, 15 marca 2015

Zakupy artystyczne + konkursy i inspiracje ♥




Zakupy ... nie muszą dotyczyć koniecznie ubrań :)
Wczoraj byłam w hurtowni i w Lidlu ... no po prostu nie mogłam wyjść bez żadnych cudeniek plastycznych ^-^ 


Kupiłam :


blok płócienny do farb
farby akrylowe
kredki Bambino
zeszyt i długopis

- faktura bloku
- kolory farbek

- stare, dobre kredki ;3

- różowy długopisik *.*




Tak ze świata Lilla Lou ...

Na www.lillalou-teens.pl znajdziecie nowy konkurs :


SPRING GIRL

Zaczarujmy wiosnę i sprawmy żeby przyszła już teraz!

ZADANIE KONKURSOWE: Narysuj stylizację wiosenną!

Zaprojektuj lekką, wiosenną stylizację. Zainspiruj się wiosennymi kwiatami i trendami na wiosnę: odkryte ramiona, zwiewne tkaniny, żywe wiosenne kolory. Daj się ponieść wyobraźni!
Czekają na Was najnowsze zeszyty Lilla Lou Dreams i Lilla Lou Street oraz akcesoria! :)

Na www.ferosh.pl także :

SPRING

WIOSNA 2015!
Wiosna już blisko! Zaproponuj najgorętsze trendy,modne ubrania,wzory i kolory na wiosnę 2015!
 Zadanie konkursowe: Stwórz rysunek przedstawiający kreację wiosenną.
Inspiracje do oby dwóch : 


















O TOPModel oczywiście nie zapomniałam ;) :


Kreacja na międzynarodowy konkurs tańca TOPModel

Z okazji Międzynarodowego Dnia Tańca pod koniec kwietnia organizowany jest wielki turniej taneczny, a TOPModelki biorą w nim udział! Pomóż wybranej TOPModelce zaprojektować kreację na międzynarodowy konkurs tańca w dowolnej technice! 


Inspiracje :







Mam nadzieję, że pomogłam :3

Pozdrawiam


3 komentarze:

  1. Jak robisz te napisy np.Hej, Flora, Hej Girls.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te błyszczące znalazłam w internecie i nadal nie wiem jak je zrobić, choć się zastanawiałam :/
      Te użyte w tym poście zrobiłam w Pizap.com :)

      Usuń