wtorek, 14 kwietnia 2015

Projekty TOP Model + nowy numer magazynu


1. Ołówkowa ja - na konkurs Keyshy (finał) :)


Ten projekt miał przedstawić mnie (bez użycia kolorów). Chciałam pokazać jaka jestem, więc narysowałam dwa stroje. Pierwszy uwydatnia mnie na zewnątrz, drugi w środku, pokazuje jaka jestem naprawdę :)
Do zrobienia pracy nie użyłam samego ołówka... widać tu także plamy farby i korektor.

♥ Wykonanie : 
- ołówki (K-I-N od 8B do 2H)
- farba akwarelowa "Astra"
- korektor




2. Lustrzane Odbicie na "Konkurs tańca TOP Model"
Rysunek tym razem kolorowy. Jestem z niego średnio zadowolona, ale nie będę teraz marudzić :P 
To strój do tak jakby jazzu i baletu.

♥ Wykonanie :
- kredki (Milan)
- folia spożywcza
- korektor




3. Wdzięk motyla  na "Konkurs tańca TOP Model"

To coś akurat mi się podoba. Tak trochę oryginalnie - balet inaczej :) Starałam się zrobić coś wyróżniającego się i jestem zadowolona z efektu :)

♥ Wykonanie :
- kredki (Faber- Castell Eco - znów pożyczone od siostry)
-  korektor




Teraz pokażę Wam parę skanów nowej gazety TOP Model, która jest od dzisiaj dostępna w kioskach :) Nie chcę jednak zdradzić wszystkiego, bo jak ktoś jeszcze jej nie ma, nie będzie miał żadnej niespodzianki.







Wszystko, co można znaleźć w magazynie :

-"Bądź na czasie z Hayden"
-"My world by Fergie"
-"Zrób to sama-kreatywne bransoletki"
-"Lexy i modowy zawrót głowy"
-"Wasze pomysły: imiona kociaków Amy"
-"Galeria prac : Przyjęcie na jachcie"
-"Twój DIY plakat XXL"
-"Stroje dla chłopaków - Szkoła Rysunku i pomysły"
-"Konkurs z nagrodami"
-"Sprawna na wiosnę"
-"Horoskop Wiosenny"
-"Być TOP Modelką przez jeden dzień"
-"Komiks : Miłość  dla dwojga ? cz.2"
-"Mój pamiętnik by Bisou"
-"Twój osobisty T-shirt"
-"Test : Jaką jesteś dizajnerką?"
-"Projektantka Numeru : marti8000"
-"Poczta Top Model : Wołanie o Pomoc"
+ plakat do zaprojektowania, materiały do tego potrzebne, 4 obrysy, szablony pudełeczek

Cena : 8,99 zł :)

Pozdrawiam

1 komentarz: