poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Szkicownik Lilla Lou "Haute Couture"

Tym razem przygotowałam recenzję szkicownika "Haute Couture" (dla limonki) :) 



To na razie ostatnia recenzja. bo nie chcę Was zanudzić c; 

Szkicownik znajdziecie m.in. TUTAJ (w sklepie Lilla Lou jeszcze go nie ma, ale znajduje się też np. w Empiku)

1. Okładka (przód i tył)




2. Reklamy LillaLou-teens.pl




3.  Projekty użytkowniczek portalu (w tym mój <3)






4. Szkoła Rysunku 




5. Naklejki 




6. Kilka wybranych przeze mnie obrysów






PODSUMOWANIE :

+ piękna okładka (jak zwykle :P)
+ grube kartki
+ format A4 ułatwiający rysowanie szczegółów
+ różnorodne obrysy (zwykłe i do make-up'u)
+ naklejki 
+ pomocna szkoła rysunku
+ prace młodych projektantek
+ szkicownik owinięty w folię

+/- cena - znów to zależy od zdania, ale według mnie 24,99 jest odpowiednie c;

- stare pozy (myślałam, że będą jakieś nowe)

Myślę, że skoro jest tylko jeden -, mogę przyznać temu szkicownikowi 10/10 punktów :)



Następny post może będzie o nowych projektach, bo mam ich kilka ;>

Pozdrawiam i do następnego postu ♥

1 komentarz:

  1. Dziękuję za recenzję. Właśnie wybieram się po niego do sklepu.

    OdpowiedzUsuń