czwartek, 12 marca 2015

Artykuł o kredkach + reklama c;



Emotikon smile
Jako, że nie mam czasu, postanowiłam zrobić taki jakby artykuł o kredkach ^.^

Okej ... ostatnio zastanawiam się nad kupnem droższych kredek (tak, wiem już mówiłam xd). W internecie można spotkać przeróżne oferty. Jak wybrać właściwe ? To chyba zależy od upodobań. Te przybory mogą różnić się : miękkością, kolorami (niektóre mogą być żywe, inne wyblakłe), kształtem, rodzajem (np. zwykłe ołówkowe, akwarelowe, pastele), ilością i ceną ...
Spotkałam się też w sieci ze stwierdzeniem, że kredki to nie wszystko, one same niczego nie narysują -ok, zgadzam się z tym, ale jak dla mnie kredki COŚ znaczą. Spróbujcie np. narysować coś zwykłymi, takimi najtańszymi (ja mam takie z biedronki, nienawidzę ich >.<), a kredkami no nie wiem Waszymi ulubionymi ... Jest różnica.
Według mnie dobór kredek jest ważny, to dzięki nim rysowanie staje się tym, co kochamy Emotikon smile
Dalej, moje przykładowe rysunki, każdy innymi kredkami c:
Tu nie rysowałam żadnymi beznadziejnymi, co nie znaczy, że samymi drogimi Emotikon grin

Po kolei :

1. Lyra Osirs w metalowym pudełku - nie odpowiadają mi za bardzo, są (według mnie) za twarde


2. Colorino - mają żywe kolory, są miękkie


3. a) Projekt - Astra metaliczne - mają ciekawe barwy, przyjemnie się nimi rysuje
b) Skóra - Faber-Castell Eko - a te z kolei są średniej miękkości, ale również mają żywe kolorki


4. Progesso KIN (bezdrzewne) - mięciutkie, miękkie (jedyny - to brak kremowego)


5. Bambino LL - znowu : fajnie się nimi rysuje + żywe kolory


6. a) Projekt - Lyra w kartonikowym pudełku - niby znowu Lyra, ale są inne od 1., te mają śliczne kolory i są bardzo miękkie
b) skóra - Bic - średnia miękkość, kolory trochę "wyblakłe", używam ich tylko do skóry, ewentualnie do włosów Emotikon wink


7. Milan - nie umiem ich rozgryźć ... są niby miękkie, niby twarde, ale jakoś lubię nimi rysować ^-^


8. Suche pastele (KIN) - raczej każdy z Was miał z nimi do czynienia ;3 Są fajne, można się trochę pobawić Emotikon smile

9. Pastele olejne - te też raczej każdy zna Emotikon grin



10. Akwarelowe KIN Mondeluz - kolory fajne, nie za ładnie wyglądają jako zwykłe kredki (bez wody) ale w końcu są akwarelowe
 Emotikon tongue

Ale się rozpisałam ! Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam na śmierć xd, ciekawe czy ktoś to przeczytał...

Chciałabym polecić stronkę na FB założoną przez fanki LillaLou :) Znajdziecie tam ciekawostki na temat projektowania, inspiracje, liczne zabawy, wywiady (np. ze mną :3), a także mnóstwo ślicznych rysunków...zapraszam ♥


A tu takie coś zrobione (w 5 min) przeze mnie c;



Pozdrawiam 
Emotikon smil

1 komentarz: