niedziela, 8 marca 2015

Dzień Kobiet ~ Wszystkiego najlepszego ! ♥



Dzisiaj Dzień Kobiet ! Wszystkim życzę dużo szczęścia, pomyślności, mnóstwo sukcesów i spełnienia najskrytszych marzeń ... Najlepszego dziewczyny c;
W szkole w piątek wszystkie dziewczyny dostały upominki :3 Chcę Wam je pokazać.






♥ gąbka
♥ tabletka musująca do kąpieli
♥ mydło (o zapachu drzewa sandałowego)
♥ tulipan
♥ 2 batony


Od taty dostałam Milkę - duuużą :)


 A to "artystyczne" zdjęcia tulipanka c;


 


To coś dla Was :






















Przepraszam za prawie tygodniową przerwę, ale naprawdę nie mam czasu ...
Mogę się pochwalić, że NIEOFICJALNIE zostałam laureatką konkursu matematycznego "Liga Zadaniowa".


Oprócz tego ... zajęłam III miejsce w konkursie na Ferosh.pl !
Nie wierzę w to ! Tym bardziej, że to ten projekt, który tak mi się nie podobał c;

Pozdrawiam :3



2 komentarze:

  1. Życzę dalszych sukcesów i mam nadzieję, że
    dobrze spędziłaś dzień kobiet. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. u nas chłopcy o nas zapomnieli... :/ nic nie dostałyśmy.... fajny post ;)
    pozdrawiam ;)
    Zapraszam :* http://jabluszkooo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń