sobota, 14 marca 2015

Nowy wygląd bloga po raz 100 [?] ;p


Jak widać blog został BARDZO zmieniony. Prawie nie przypomina siebie :o Ale chciałam te zmiany wprowadzić z okazji 10 obserwatorów ^-^ Może to nie jest dużo, ale dla mnie to osiągnięcie c:
Dziękuję wszystkim, którzy tu zaglądają, mam nadzieję, że liczba "stałych bywalców" będzie się zwiększać :3

Hmm ... co do nowego wyglądu, myślę że teraz jest lepiej. Ogólnie wcześniej bym nie pomyślała, że spodoba mi się niebieski, ale jak widać jest inaczej :)

Podoba Wam się odświeżona stylistyka bloga ?

P.s. Sorry za taki wielce "długi" post xD ale dzisiaj miałam konkurs i jestem zmęczona. Może trochę porysuję ? O ! Przypomniało mi się - w najbliższym czasie pokażę Wam co wczoraj kupiłam (takie tam akcesoria plastyczne) ^-^

Pozdrawiam 


6 komentarzy:

  1. Suuper wygląd! Jaki miałaś konkurs? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Przyrody Przedmiotowy ... o wiele za trudny :<
      Przynajmniej pojechałam do Torunia ^-^

      Usuń
  2. Bardzo fajny wygląd!!!! :) Bardzo mi się podoba :) Dołączam do obserwatorów ;)
    Zapraszam na mojego bloga :) ---> http://jabluszkooo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ALE PIĘKNEEEEE:} ZPRASZAM TEŻ NA MÓJ BLOG:)https://mydreamsisart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń